پارک علم و فناوری استان خراسان رضوی
عضویت در پارک
بازدید دانش آموزان دبیرستان فرزانگان از مرکز رشد واحد‌های فناور سبزوار

بازدید دانش آموزان دبیرستان فرزانگان از مرکز رشد واحد‌های فناور سبزوار

- 1402/11/21

به مناسبت دهه فجر دانش‌آموزان دبیرستان فرزانگان از مرکز رشد واحد‌های فناور سبزوار بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی و  امور بین الملل پارک علم و فناوری خراسان، به نقل از مرکز رشد فناوری های سبزوار به مناسبت دهه فجر دانش‌آموزان دبیرستان فرزانگان از مرکز رشد واحد‌های فناور سبزوار بازدید کردند.

بازدید دانش آموزان از مرکز رشد یک فرصت مهم و مفید است که به دانش آموزان امکان می‌دهد تا با فضای یک مرکز رشد آشنا شوند و از فعالیت‌ها و منابع آن بهره‌برداری کنند.

در این بازدید ها ضمن آشنایی دانش آموزان با فضا و تجهیزات فرصتی می‌دهد تا با کارشناسان و متخصصان مرکز رشد دیدار کنند و با آنها در مورد زمینه‌های تخصصی و فعالیت‌هایی که در مرکز انجام می‌شود، گفتگو کنند. این ارتباط مستقیم با صاحبان تخصص و کارشناسان می‌تواند به دانش آموزان امکان مشاهده و یادگیری عملی از تجربیات و دانش مرتبط با زمینه‌های مختلف را بدهد. بازدید دانش آموزان از مرکز رشد، به آنها فرصتی عالی برای یادگیری عملی و تجربه زندگی واقعی در محیطی تخصصی و انگیزه‌بخش می‌دهد. این تجربه می‌تواند در توسعه شخصیت و کشف توانمندی‌های جدید دانش آموزان تأثیرگذار باشد.

دانلود پیوست خبر
نشست زیست بوم فناوری و نوآوری استان خراسان رضوی و مراسم تکریم و معارفه معاون پشتیبانی فناوری پارک علم و فناوری خراسان رضوینشست صمیمی جناب آقای احسان عظیمی‌راد، نماینده منتخب مردم شریف مشهدمقدس و کلات، با بازیگران اکوسیستم فناوری و نوآوری در پارک علم و فناوری خراسان

آخرین اخبار

تنظیمات لیست به درستی انجام نشده است.